Alles begint bij het verhaal
Alles begint bij het verhaal. Of het nu voor een journalist of prospect is: je verkoopt wat hij nodig heeft of interessant vindt. De kwaliteit van een PR & communications agency ligt dus veeleer in story digging (en ook wel in copywriting) dan in het contactenboekje. Wij blijven soms graven tot we dat ene topverhaal of de juiste insteek hebben gevonden voor een medium of journalist. We werken immers zo veel mogelijk persoonlijk en haast op maat. Want in onze filosofie is een journalist óók een klant en we behandelen hen met evenveel TLC.
Goed luisteren doen we *vanzelfsprekend* ook bij onze klanten. Zodat we vooral outside-in werken, met een communicatieplan dat uitgewerkt is in functie van het doelpubliek. Jouw communicatie ondersteunt zo maximaal de verkoop. En onze pen kent verschillende stijlregisters, voor elk publiek en over elk onderwerp: van low-code tot hard seltzers. We houden van tech maar ook van lifestyle, reizen en health.
Onze waarden
Happy people
Onze boog is gespannen wanneer het moet, en we boosten onze productiviteit door af en toe een vrijdagavondmomentje in te lassen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, vinden we. Fun at work makes work(ing) fun.
Autonoom
Bij ons geen schrijvers aan de ene kant, en accountmanagers aan de andere. Iedereen schrijft zijn content, elke medewerker heeft zijn autonomie en zelfstandigheid. Maar zoals op elke redactie is er eindredactie en coaching.
WYSIWYG
We vinden authenticiteit enorm belangrijk. In de communicatie die we voeren voor klanten, maar ook persoonlijk. Rechtdoorzee is volgens ons een van de mooiste woorden van onze taal. De prijs van wind kennen we niet.
Doorzetters
Alle content van onze hand moet bijna Pulitzer-waardig zijn (enfin..), elke persactie mikt op het hoogste. Kwaliteit boven kwantiteit, we gaan tot het uiterste voor de maximale impact. Let wel: journalisten ‘nabellen’ bijvoorbeeld, doen we slechts bij uitzondering. Klanten ambeteer je ook niet.
Doeners
We doen wat we beloven. Dus werken we efficiënt en pragmatisch om communicatietaken mooi op tijd af te ronden. Als de pers met deadlines werkt, dan wij ook. Met een creatieve aanpak gaat jouw story ook niet verloren in de dagelijkse zondvloed van nieuwtjes.
Ontdek het team
Céline De Bus
Céline De Bus
Céline, onze recent afgestudeerde PR-specialist, brengt frisse energie in ons team. Ze heeft niet alleen een scherpe pen, maar kan ook een flinke stoot uitdelen in de thaiboxring. Na haar wandeltocht naar Santiago gebruikt ze datzelfde doorzettingsvermogen om haar doelen als PR Officer te bereiken.
Famke Robberechts
Famke Robberechts
Famke is managing partner van Factivity en voormalig hoofdredactrice van onder meer Newsweek en enkele lifestylemagazines. Keiharde werker die enkel topkwaliteit nastreeft. Een echte communicatietopper. Die meermaals per week te vinden is op een padelterrein in het Antwerpse.
Raf Tirmarche
Raf Tirmarche
Raf is onze founding Factivist en heeft twee decennia ervaring in mediarelaties, marketing en communicatie. Legt er met plezier de pees op en heeft graag snel resultaat voor klanten. Officieel Rafael en dus francophone, maar ook schoon Vlaams. En erg innamorato d’Italia.