Happy people

Onze boog is gespannen wanneer het moet, en we boosten onze productiviteit door af en toe een vrijdagavondmomentje in te lassen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, vinden we. Fun at work makes work(ing) fun.

Autonoom

Bij ons geen schrijvers aan de ene kant, en accountmanagers aan de andere. Iedereen schrijft zijn content, elke medewerker heeft zijn autonomie en zelfstandigheid. Maar zoals op elke redactie is er eindredactie en coaching.

WYSIWYG

We vinden authenticiteit enorm belangrijk. In de communicatie die we voeren voor klanten, maar ook persoonlijk. Rechtdoorzee is volgens ons een van de mooiste woorden van onze taal. De prijs van wind kennen we niet.

Doorzetters

Alle content van onze hand moet bijna Pulitzer-waardig zijn (enfin..), elke persactie mikt op het hoogste. Kwaliteit boven kwantiteit, we gaan tot het uiterste voor de maximale impact. Let wel: journalisten ‘nabellen’ bijvoorbeeld, doen we slechts bij uitzondering. Klanten ambeteer je ook niet.

Doeners

We doen wat we beloven. Dus werken we efficiënt en pragmatisch om communicatietaken mooi op tijd af te ronden. Als de pers met deadlines werkt, dan wij ook. Met een creatieve aanpak gaat jouw story ook niet verloren in de dagelijkse zondvloed van nieuwtjes.