Famke Robberechts komt mee aan het hoofd van Factivity

Famke Robberechts komt mee aan het hoofd van Factivity

Sinds vorige maandag is Famke Robberechts als managing partner aan boord bij Factivity. Famke kende een succesvolle mediacarrière bij onder meer DPG Media en MediaNation waar ze aan het hoofd stond van verschillende magazinemerken. Nu maakt ze van Newsweek België de overstap naar Factivity, waar ze zowel commercieel als operationeel zal bijdragen aan de groei van Factivity.
“Factivity legde de voorbije jaren een feilloos parcours af en boekte zelfs in het voorbije jaar erg mooie successen”, zegt Famke. “Ik had na vele jaren in de media veel zin om te ‘ondernemen’. Ik kijk ernaar uit om samen met Raf ons agency de toekomst binnen te loodsen.”

Sterke groei in 2020

Sinds de lockdowns is de vraag naar mediarelaties en communicatiediensten zeer sterk gegroeid, met ook heel wat nieuwe klanten bij Factivity zoals Blue Moon, Genano, Hiflow, Invibes Advertising, TelSmart en Stanton Chase – goed voor 25 procent omzetgroei en in 2021 willen we opnieuw versnellen.
Met de komst van Famke halen we een jarenlange ervaring in de gezondheidsbranche aan boord en breiden we onze bestaande expertise in onder meer technologie uit. Als ex-hoofdredacteur brengt ze bovendien nieuwe inzichten bij waar ook bestaande klanten voordeel uit zullen halen. Famke ademt media en heeft een pragmatische aanpak die perfect bij het huis past. Het is geweldig nieuws dat ze mee aan de kar komt trekken.
Zeer welkom!