Blog

04 feb 2021 Famke Robberechts komt mee aan het hoofd van Factivity

Famke Robberechts is als managing partner aan boord. Ze komt over van Newsweek België en zal zowel commercieel als operationeel bijdragen aan de groei van Factivity.

03 jun 2020 Dieter Landuyt versterkt Factivity

Factivity pakt uit met de komst van Dieter Landuyt. Dieter heeft ruime journalistieke ervaring en werkte in het verleden voor heel wat mediabedrijven. Met hem aan boord kan Factivity nieuwe markten benaderen en verder groeien .

28 mei 2020 Factivity op een internationaal spoor

Factivity maakt voortaan deel uit van de internationale agentschapsnetwerken Convoy en Enterie.

07 mei 2020 Waze aan boord bij Factivity voor PR in België en Luxemburg

Waze gaat in België en Luxemburg van start met een programma voor influencer- en perscommunicatie, en de navigatieapp rekent voor zijn mediarelaties op de techexpertise en ervaring van Factivity!

10 jan 2020 Factivity trekt ervaren PR-manager Philémon Heutte aan

Topnieuws uit eigen huis: Philémon Heutte vervoegt Factivity. Met een ruime ervaring in lifestyle en gaming PR zal hij Factivity toelaten om verder te groeien in 2020!

21 mrt 2019 Ambassadorship agency Factivity uit de startblokken!

Factivity is vandaag officieel van start gegaan. Met ons team staan we bedrijven bij met public relations, influencer communications en employee advocacy.

01 jul 2018 Komaan, creatieve wonderboys!

Reclamemakers zouden hun veelvuldig gelauwerde creativiteit moeten gebruiken om de impact en dus ook de waarde van online advertenties op te krikken.

05 jun 2018 Vijf redenen waarom start-ups meteen moeten beginnen met PR

Start-ups beginnen best van bij de start te communiceren met de pers.

15 apr 2018 De plicht van de journalist

Journalisten zijn niet verplicht om alles te publiceren wat door anderen als nieuws wordt bestempeld.

20 mrt 2018 Vertalen uit beleefdheid (en snelheid)

Journalisten zijn geen vertaalbureaus. Persberichten vertalen helpt hen om de deadline te halen.

05 mrt 2018 Moet dat echt, een foto bij een persbericht?

Als je een degelijke foto of illustratie meelevert met je persbericht, kan dat ertoe bijdragen dat je boodschap wordt opgepikt.

16 feb 2018 Don’t call us, we’ll call you

Perscommunicatie mag geen eenrichtingsverkeer zijn. Reageer tijdig en gepast als ze je contacteren.

06 feb 2018 Vijf tips om je persbericht bij de juiste mensen te krijgen

Enkele tips om ervoor te zorgen dat persberichten en interviewvoorstellen bij de juiste journalisten terechtkomen.

22 jan 2018 Mag ik even storen?

In welke situaties is het toegestaan of aangewezen om journalisten telefonisch te contacteren in plaats van te mailen?

12 dec 2017 Vijf criteria om al dan niet een persconferentie te geven

Aan welke voorwaarden moet worden voldaan om een persconferentie te organiseren?

09 nov 2017 Evenementen: to tweet or not to tweet?

Tips om Twitter op een efficiënte manier te gebruiken op evenementen.

10 okt 2017 De ideale woordvoerder

Wie is er het meest geschikt om de pers te woord te staan: de CEO, de communicatieverantwoordelijke of het pr-bureau?

20 sep 2017 Moet de baas op Twitter?

Een CEO gebruikt Twitter best alleen maar als hij daar persoonlijk zin in heeft en er goed op voorbereid is.