Famke Robberechts is als managing partner aan boord. Ze komt over van Newsweek België en zal zowel commercieel als operationeel bijdragen aan de groei van Factivity.
Famke Robberechts is als managing partner aan boord. Ze komt over van Newsweek België en zal zowel commercieel als operationeel bijdragen aan de groei van Factivity.
Factivity pakt uit met de komst van Dieter Landuyt. Dieter heeft ruime journalistieke ervaring en werkte in het verleden voor heel wat mediabedrijven. Met hem aan boord kan Factivity nieuwe markten benaderen en verder groeien .
Factivity maakt voortaan deel uit van de internationale agentschapsnetwerken Convoy en Enterie.
Waze gaat in België en Luxemburg van start met een programma voor influencer- en perscommunicatie, en de navigatieapp rekent voor zijn mediarelaties op de techexpertise en ervaring van Factivity!
Topnieuws uit eigen huis: Philémon Heutte vervoegt Factivity. Met een ruime ervaring in lifestyle en gaming PR zal hij Factivity toelaten om verder te groeien in 2020!
Factivity is vandaag officieel van start gegaan. Met ons team staan we bedrijven bij met public relations, influencer communications en employee advocacy.
Reclamemakers zouden hun veelvuldig gelauwerde creativiteit moeten gebruiken om de impact en dus ook de waarde van online advertenties op te krikken.
Start-ups beginnen best van bij de start te communiceren met de pers.
Journalisten zijn niet verplicht om alles te publiceren wat door anderen als nieuws wordt bestempeld.
Journalisten zijn geen vertaalbureaus. Persberichten vertalen helpt hen om de deadline te halen.
Als je een degelijke foto of illustratie meelevert met je persbericht, kan dat ertoe bijdragen dat je boodschap wordt opgepikt.
Perscommunicatie mag geen eenrichtingsverkeer zijn. Reageer tijdig en gepast als ze je contacteren.
Enkele tips om ervoor te zorgen dat persberichten en interviewvoorstellen bij de juiste journalisten terechtkomen.
In welke situaties is het toegestaan of aangewezen om journalisten telefonisch te contacteren in plaats van te mailen?
Aan welke voorwaarden moet worden voldaan om een persconferentie te organiseren?
Tips om Twitter op een efficiënte manier te gebruiken op evenementen.
Wie is er het meest geschikt om de pers te woord te staan: de CEO, de communicatieverantwoordelijke of het pr-bureau?
Een CEO gebruikt Twitter best alleen maar als hij daar persoonlijk zin in heeft en er goed op voorbereid is.